Torby reklamowe z nadrukiem oraz inne sposoby na promocję swojej działalności

Własny biznes to czasem jedyny sposób na połączenie pasji z zarabianiem pieniędzy. Najczęściej okazuje się jednak, że same dobre chęci nie wystarczą. Młodzi przedsiębiorcy mają mnóstwo nowych pomysłów, które giną w starciu ze sprawdzonymi markami, obecnymi na rynku od lat. Jak zachęcić konsumentów do skorzystania z naszych usług i zbudować pozytywny wizerunek?

Jak wykorzystać stojaki reklamowe i inne materiały promocyjne?

stojaki reklamoweSposobów na promocje jest mnóstwo – wszystko zależy od tego jaką branżę reprezentujemy i ile środków chcemy na to przeznaczyć. Jako osoba, która dopiero zamierza otworzyć własną działalność powinieneś odpowiednio wcześniej się do tego przygotować. Klienci wybierają marki i produkty, które znają lub w jakiś sposób utkwiły im w pamięci. Jako nowicjusz masz utrudnione zadanie, dlatego przed otwarciem punktu usługowego powinieneś poinformować grupę docelową o swoim istnieniu. Sprawdzonym sposobem na reklamę są stojaki reklamowe. Przydadzą się w szczególności na targach branżowych i zaraz po otwarciu działalności. Możesz w nich umieścić informacje o firmie, promocjach, dane kontaktowe itp. Drugim skutecznym sposobem są standy kartonowe – możesz umieścić w nich produkty objęte promocją lub darmowe próbki – to zawsze interesuje klientów. Nie zapominaj o wizytówkach dla swoich pracowników, ułatwiają kontakt i dają do zrozumienia, że mamy do czynienia z profesjonalistami. Musisz liczyć się z tym, że w dzisiejszych czasach obecność w Internecie i mediach społecznościowych jest absolutną koniecznością. Możesz rozpocząć od założenia fanpage’a. Pierwszą rzeczą, jaką robimy po usłyszeniu nieznanej nazwy, bądź w celu znalezienia informacji jest wprowadzenie frazy do wyszukiwarki internetowej. Obecność na Facebooku czy Instagramie daje Ci niezliczone możliwości:

  • dasz użytkownikom okazję do poznania firmy,
  • przedstawisz aktualne promocje,
  • umożliwisz internautom zapoznanie się z ofertą,
  • skierujesz reklamę prosto do grupy docelowej.

Czy warto zainwestować w torby reklamowe z nadrukiem?

orby reklamowe z nadrukiemW marketingu liczą się design i pomysł. Torby reklamowe to doskonały pomysł na połączenie tych dwóch rzeczy. Możesz umieścić na nich swoje logo, hasło, zdjęcie produktu lub cokolwiek, co uznasz za stosowne. Na rynku dostępne są torby:

  • papierowe,
  • bawełniane,
  • foliowe,
  • z włókniny.

Wykorzystany materiał powinien współgrać z reklamowanym produktem, firmą lub usługą. Największym zainteresowaniem cieszą się obecnie torby bawełniane. Są wytrzymałe, designerskie, wielokrotnego użytku i nie zaśmiecają środowiska, na pewno też nie wylądują w koszu na śmieci tak szybko jak woreczek foliowy.

Zaistniej na targach branżowych – systemy wystawiennicze

systemy wystawienniczeTargi to niepowtarzalna okazja na zdobycie nowych kontrahentów. By tak się stało musisz zadbać o odpowiednią prezentację. Podczas napiętego programu targów nie zawsze jest okazja, by indywidualnie przedstawić ofertę wszystkim potencjalnym partnerom biznesowym. Co ciekawe, istotną kwestią, która być może zadecyduje o tym, czy dana osoba odwiedzi Twoje stanowisko czy nie jest jego wygląd. Stoisko targowe powinno odzwierciedlać wszystkie cechy, którymi odznacza się Twoja firma. Mogą to być np. design, nowoczesność, ekologiczność i solidność. Dostępne na rynku systemy wystawiennicze są tak różnorodne, że bez problemu uda Ci się osiągnąć taki efekt. Nie tylko zaintrygujesz i zaprosisz wizytatorów na swoje stanowisko, ale także zachęcisz do pozostania tam dłużej. Stojaki na ulotki i roll-upy nie wystarczą. Zamów eleganckie lady recepcyjne, flagi i wyeksponuj sztandarowe produkty w gablotach. Nie zapomnij o dobrym cateringu i barmanie – przy kawie lub drinku wszystkie negocjacje wydają się być prostsze.


Więcej w temacie reklam można znaleźć na:


Krótkie podsumowanie tematu:

Odpowiednie materiały promocyjne pomogą Ci w dotarciu do grupy docelowej i zapoznanie jej z marką. Niekiedy to nie sam produkt ma wpływ na wybór konsumenta, a pozytywny wizerunek i zaufanie do firmy.