Promocja agencji detektywistycznej – jak znaleźć detektywa

detektyw6Kim jest detektyw?

Detektyw to pojęcie ogólnie znane wśród społeczeństwa. Nie każda osoba jednakże potrafi dokładnie wytłumaczyć, czymże ten detektyw się zajmuje. Odpowiedzmy więc na to pytanie nieco szerzej.

Detektyw to ktoś, kto świadczy usługi detektywistyczne po tym, jak zostanie wynajęty przez osobę prywatną, lub też poprzez firmę. Usługi detektywistyczne, to na przykład zebranie informacji na czyjś temat, pomoc w odnalezieniu kogoś, przekazanie komuś potrzebnych informacji, czy też na przykład sprawdzenie czyjejś wiarygodności, lub odnalezienie mienia. Może też chodzić o sprawdzenie, czy ktoś powiedział prawdę na temat szkód materialnych, jakie zostały mu wyrządzone, czy też o ujawnienie bezprawnego wykorzystania znaków, czy też logo różnorakiego rodzaju spółek i zakładów handlowych. Jak więc widać, zasięg usług, jakie może świadczyć detektyw, jest naprawdę ogromny.

Kto może wynająć detektywa?

W zasadzie może to być każdy – zarówno „zwykły zjadacz chleba”, jak i całe przedsiębiorstwo, czy też instytucja, lub organ publiczny. Nie może za to wynająć detektywa ten, kto nadzoruje lub prowadzi postępowanie karne w sprawie związanej z tym, do czego tegoż detektywa chciał wynająć.

detektyw3Jak znaleźć i wynająć dobrego detektywa?

Można to zrobić na kilka sposób, najpopularniejszym z nich jest z pewnością przejrzenie czeluści Internetu w poszukiwaniu nie tylko adresów i telefonów ludzi świadczących takowe usługi, ale również i w poszukiwaniu opinii na ich temat i krótkich recenzji, opisów, czy sprawdzili się w swoim zadaniu, jakie im przydzielono, czy też raczej nie. Drugim jest sposób, w jaki detektyw „sam do nas wyjdzie”. Przedstawiciele tego zawodu korzystają czasem z usług czegoś, co nazywa się „agencja social media”, lub też „Agencja Public Relations”, która to agencja organizuje wszystko, co potrzebne jest do zdobycia nowych klientów i do wypromowania nie tylko swojego zawodu jako takiego, ale i konkretnie naszej firmy, czy też naszej osoby. W Polsce znajduje się wiele takowych agencji.

A co może zaoferować detektywowi wspomniana już „Agencja Public Relations”?

Wiele. Może, jak już zostało powiedziane, pomóc mu rozreklamować swoje usługi. Zrobić to może na kilka sposób, jednym z nich jest na przykład zbudowanie strony internetowej dla danego detektywa, dodanie jego konta na Twitterze, Facebooku, czy też innego rodzaju portalu społecznościowym, umieszczanie reklam jego firmy w różnych miejscach i w ogóle dbanie o kontakty z klientami i o promocję detektywa i jego usług. Do tego może stworzyć jego konto na Youtube, umieszczać tam różnorakiego rodzaju filmiki związanego z jego pracą – a nawet utworzyć jeden, czy kilka dla niego – poza tym starać się wypromować – poprzez na przykład pozycjonowanie treści i – jego stronę internetową tak, aby zajęła pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, a co za tym idzie, była bardziej widoczna dla potencjalnych klientów i była pierwszą, na której link klikają poszukujący usług detektywistycznych ludzie.

detektyw2Ile to kosztuje?

Jak wiele będzie kosztować nas skorzystanie z usług detektywa? Żeby uzyskać dokładną cenę, należy zadzwonić do agencji detektywistycznej i tam dowiedzieć się wszelakich szczegółów na interesujący nas temat, gdyż każde zlecenie różni się od siebie kosztem. Jeżeli chodzi o na przykład śledzenie kogoś, to cena może zawrzeć się w granicach od dwóch do pięciu tysięcy złotych. Nie są to więc, jak widać, ceny małe. Jeżeli cena jest zbyt niska, lub dana osoba nie chce nam jej podać, może okazać się, że ta agencja detektywistyczna nie jest warta naszego zaufania i wtedy po prostu najlepiej jest znaleźć inną, która nie tylko poda nam cenę, ale również dobrze spełni wydane jej przez nas zlecenie.

Jak pomóc detektywowi?

Detektyw, mimo, iż dostaje zlecenie, za które otrzyma potem pieniądze, może wymagać od nas małej pomocy. Jak mu tą pomoc udzielić i jakiego ona może być rodzaju?

Na samym początku musimy umówić się na spotkanie, na którym opowiemy wszystko to, co wiemy i co chcemy wiedzieć, czyli po prostu porozmawiamy z detektywem na temat zlecenia, jakie chcemy mu zlecić. Potem należy ustalić kwotę, jaką zapłacimy za wykonanie tegoż zlecenia. Zwyczajowo na początku płacimy tylko zaliczkę. Po zakończonej pracy powinniśmy otrzymać szczegółowy raport, przedstawiający nam nie tylko wyniki śledztwa, ale również i wykaz wszystkich czynności, które poczynił detektyw oraz dokładne daty początku i końca zlecenia, plus jego całkowitą cenę, jaką przyjdzie nam zapłacić za jego wykonanie oraz fakturę, kiedy już uiścimy odpowiednią opłatę.

 


 

usługi detektywistyczneWięcej informacji:

 


 

detektyw4Reklama dla detektywa:

  • Social Media
  • Media konwencjonalne
  • Plakaty i ulotki
  • Kontakt z potencjalnymi klientami